dimarts, d’octubre 11, 2005

Voyeurisme, Senyor dels Anells i tantes coses....


Curiós: he rebut un comentari al post anterior d'en Ramon Bassas. Diu que també em llegeix. M'ha penjat aquest comentari a una hora intempestiva....gairebé les dues de la matinada quan la majoria dels mortals ja dormen. Els bloggers també? O potser és l'hora en la qual es dediquen a navegar espiant i llegint els blogs de la gent del voltant. Jo ho faig, no me n'amago. Tinc aquest puntet voyeur que m'ha portat a llegir blogs sense parar. Hi ha qui s'aficiona a veure culebrots a la televisió i llegir el blog d'algú per saber quines peripècies viu també és una forma d'estar enganxat a uns capítols constants, en aquest cas, però, de la vida real. És a dir m'interessen més els blogs que el nou David Peris. Per cert....per què la gent no actualitza més sovint el seu blog? No deixa de ser el mateix efecte que quan arribes a casa pensant que t'hauran gravat l'episodi d'aquella sèrie que miraves i no te'l trobes gravat...i fa ràbia. Com que ahir a la nit no hi havia masses blogs per mirar i remirar que estiguessin actualitzats vaig posar la televisió. Feien la tercera i última part d'El senyor dels anells a Antena 3. Ja havia vist la trilogia al cinema i la vaig canviar de seguida. Però en vaig tenir prou per veure en Frodo, en Sam i en Gollum tot portant l'anell a la seva destrucció. Veure en Sam em va fer pensar amb qui sempre he pensat quan l'he vist: en Joan Salicrú. Hi ha qui dirà que no s'assemblen massa però a mi me'l recorda...potser no tan inflat. Sempre he tingut molta mania en buscar dobles a la gent, alguns de més i d'altres de menys encertats. Però clar... no publicaré una llista aquí. Em podria suposar alguna agressió física que no tinc ganes de tornar a viure. D'allò ja en fa gairebé un any però els motius van ser, evidentment, molt diferents.

3 Comments:

At 7:50 p. m., Blogger Ramon Bassas said...

Osti, Oriol, espero que no vagis revelant el que vaig fent a altes hores... de fet, ahir vaig arribar tard, a casa, el just per penjar el post que havia pensat unes horetes abans.

 
At 11:36 p. m., Blogger Joan Salicru said...

Oriol!
m'encanta q em dediquis un tros del post, sí, je je...
ja l'actualitzaré més sovint, home, però tb depèn de que tingui algo per dir, per exemple...
apa!
joan
P.D.: Lluís Llach: Joan Jubany + Lluís Gavaldà

 
At 12:14 a. m., Anonymous Anònim said...

Joan, no ets el primer de trobar aquesta mena de semblances. M'he trobat en concerts d'en Lluís Llach on la gent em demanava autògrafs... En un concert de Els Pets se'm van tirar a sobre un grapat de noietes adolescents però vaig ser prou honest (o babau) de dir-los que jo faig moltes coses, però cantar no és el meu fort.

Apa, trempat, salut.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones