dilluns, de maig 01, 2006

Mai m'ha tocat res...

Sóc un dels prop de 60 mil socis del Barça que han sol.licitat entrar al sorteig de les 8 mil pírriques entrades que hi ha adreçades per anar a la final de París. Evidentment no em tocarà i hauré de buscar alternatives. Mai m'ha tocat res. Una vegada fa uns 20 anys, bufff, vaig fer un 13 a la travessa. Resulta que els resultats d'aquella jornada eren tan obvis que el premi va ser de 5 mil pessetes. Quan a l'escola durant el diumenge de primavera, una festa que se celebrava, jugava als conills porquins mai en treia res (el joc consistia en seduir un conill porquí a través de crits perquè es fiqués a la teva casella i endur-te un premi, cruel també el joc). El conill porquí em mirava fixament una estona, això sí, i sempre passava de llarg. També recordo quan amb la Momerota sortíem per Sant Simó i jugàvem alguna vegada a la tòmbola que hi havia instal.lada. Una tòmbola on sempre et tocava alguna cosa. Doncs bé: sempre em tocaven els premis més ronyosos. Potser l'únic lloc on sempre m'ha tocat alguna cosa ha estat als camells de la fira, després de moltes hores d'entrenament. I sempre després m'han fotut pel cap els peluixos que portava (obvi). Per això crec que no em tocarà l'entrada per anar a París. Esperem que aquesta vegada el conill porquí que tregui el número que marcarà el destí de les 8 mil entrades sigui una mica més considerat amb les meves opcions....

5 Comments:

At 2:29 p. m., Blogger núria said...

què? va tocar? els del 20258 ens haurem de quedar a casa...

 
At 5:15 p. m., Blogger Oriol Rodríguez said...

No m'ha tocat clar. Els del 12581 també ho haurem de mirar per la televisió...

 
At 10:59 p. m., Blogger Elisabet said...

i la iaia tenia el 17mil i pico i també ho haurà de mirar per la tele...

 
At 8:16 p. m., Blogger núria said...

tenies el 12581??? quina ràbia!!! jo m'havia d'apuntar amb un amic, però m'havia deixat el codi a casa... ell té el 12863...

 
At 8:19 p. m., Blogger Oriol Rodríguez said...

Collons....el 12863...li ha tocat la grossa! A tu no per això..:(

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones