dilluns, d’abril 10, 2006

Algunes preguntes....

Per què la gent ara en comptes de dir-te què tal et van les coses et diuen que com és que no actualitzes el bloc? Per què en Jaume Graupera continua de regidor de Cultura? Per què els partits polítics d'esquerres el recolzen públicament i l'ataquen durament a l'esquena? Per què no sempre és compatible ser bona persona i bon polític? Per què l'altre dia al Paral.lel de Barcelona al passar per davant d'un restaurant em van dir: English? Come in, come in....Per què es fan tan llargues les darreres jornades de la lliga de futbol? Per què, ara que ve Setmana Santa, penso que sempre m'han fet por els que surten encaputxats a les processons? Per què hi ha una botiga a l'Avinguda Maresme de timons i estris de vaixells que mai he vist com un negoci rentable? Per què al mes d'abril sempre apareixen refredats inoportuns? Per què espero que algun dels meus "lectors" respongui alguna d'aquestes absurdes preguntes?

5 Comments:

At 6:37 p. m., Blogger HISTORIES DE POR said...

COM DIU AQUELL PROGRAMA DE CATALUNYA RADIO ON TU ESTAS TREBALLANT ELS CAPS DE SETMANA.
LES RESPOSTES AQUESTES ABSURDES PREGUNTES ES LA SEGUENT.
ESTEM MOLT OCUPATS!!!
VULL QUE ESTIC MOLT OCUPAT I NO TINC TEMPS DE ESCRIURE.
PERQUE SEGURAMENT ESTARÀS ACABANT LA CARRERA DE PERIODISME SI NO M'EQUIVOCO.
TRANQUIL I ANIMS CAMPIÓ.

 
At 6:38 p. m., Blogger HISTORIES DE POR said...

ALMENYS VEIG QUE DONCS SENYALS QUE ESTAS VIU I AIXO ES POSSITIU.

 
At 7:54 p. m., Blogger Oriol Rodríguez said...

Collons Abelló...que fa anys que he acabat la carrera eh! De bon rotllo :)!

 
At 8:22 p. m., Blogger Elisabet said...

A grans preguntes... grans respostes???

Feia mil anys que no actualitzaves el blog, potser és per això que els teus fans tenien mono i t'aturaven pel carrer per preguntar-te com és que no escrivies.

De fet, l'altre dia a Can Margarit vas anunciar diversos posts que encara estic esperant... a veure si t'hi poses!!!

 
At 5:51 p. m., Blogger HISTORIES DE POR said...

Home com que fa tant de temps que no et veig per la ciutat he pensat que estaves acabant la carrera.
I com que tambe nomes surt el cap de setmana al TOT GIRA doncs vaig pensar aixo que estaves estudiant i al cap de setmana treballant.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones