dijous, de març 29, 2007

Una petita venjança....

Avui he posat en pràctica una petita venjança. Quants cops com a usuaris de qualsevol companyia de telèfons ens hem vist hores i hores penjats per solucionar un problema? Quants cops ens han torejat mantenint-nos en espera minuts i minuts? Doncs aquesta és la seqüència del que ha passat:


-(Sona el meu telèfon mòbil. Em truquen des d'un número ocult , que d'entrada ja fa més ràbia. Despenjo). Digui?

-Hola buenas tardes, llamo de Movistar, es usted el usuario de la línea 687......


-Un moment si us plau. ( deixo el mòbil a sobre la taula durant 30 segons). Digui?


-Hola buenas tardes es usted el usuario de la línea 687.....


-Un moment si us plau. De seguida l'atendrà. ( deixo el mòbil sobre la taula un minut i hi torno). Digui?


-Sí hola, que buenas tardes que llamo de Movistar. Es para saber si usted es el usuario de la línea....


-Un segon. Aquest usuari ara no s'hi pot posar. Però no es retiri si us plau. ( Engego la ràdio, poso música i deixo el mòbil al costat de l'altaveu durant dos minuts. Torno a contestar). Si hola, digui.


-Nada que llamo de Movistar es para saber si usted es el usuario de la línea 687......


-Sí, sóc jo. Un moment si us plau. L'atendré a continuació, no es retiri. ( Deixo el mòbil a la taula tres minuts mentre vaig fent coses i quan em sembla que ja hauran penjat hi torno). Hola?


-Sí buenas tardes qué tal? Llamo de Movistar para ver si quería cambiar de compañía de telefonía móvil.


-En aquest moment aquest usuari està ocupat i no el pot atendre. Podria trucar d'aquí 5 minuts si us plau?


-Entendido, gracias.


Creieu que tornaran a trucar?

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones