Una petita venjança....
Avui he posat en pràctica una petita venjança. Quants cops com a usuaris de qualsevol companyia de telèfons ens hem vist hores i hores penjats per solucionar un problema? Quants cops ens han torejat mantenint-nos en espera minuts i minuts? Doncs aquesta és la seqüència del que ha passat:
-(Sona el meu telèfon mòbil. Em truquen des d'un número ocult , que d'entrada ja fa més ràbia. Despenjo). Digui?
-Hola buenas tardes, llamo de Movistar, es usted el usuario de la línea 687......
-Un moment si us plau. ( deixo el mòbil a sobre la taula durant 30 segons). Digui?
-Hola buenas tardes es usted el usuario de la línea 687.....
-Un moment si us plau. De seguida l'atendrà. ( deixo el mòbil sobre la taula un minut i hi torno). Digui?
-Sí hola, que buenas tardes que llamo de Movistar. Es para saber si usted es el usuario de la línea....
-Un segon. Aquest usuari ara no s'hi pot posar. Però no es retiri si us plau. ( Engego la ràdio, poso música i deixo el mòbil al costat de l'altaveu durant dos minuts. Torno a contestar). Si hola, digui.
-Nada que llamo de Movistar es para saber si usted es el usuario de la línea 687......
-Sí, sóc jo. Un moment si us plau. L'atendré a continuació, no es retiri. ( Deixo el mòbil a la taula tres minuts mentre vaig fent coses i quan em sembla que ja hauran penjat hi torno). Hola?
-Sí buenas tardes qué tal? Llamo de Movistar para ver si quería cambiar de compañía de telefonía móvil.
-En aquest moment aquest usuari està ocupat i no el pot atendre. Podria trucar d'aquí 5 minuts si us plau?
-Entendido, gracias.
Creieu que tornaran a trucar?
0 Comments:
Publica un comentari a l'entrada
<< Home