divendres, d’octubre 14, 2005

El meu país....



"Al meu país la pluja no sap ploure:
o plou poc o plou massa;
si plou poc és la sequera,
si plou massa és la catàstrofe.
Qui portarà la pluja a escola?
Qui li dirà com s'ha de ploure?
Al meu país la pluja no sap ploure".


Segueix plovent. Ara toca llevantada. Ja té raó Raimon quan diu que al meu país la pluja no sap ploure. Al meu petit país també es cremen banderes d'altres països. I no m'agradaria gens si fos a la inversa. I és que en el fons les banderes..... A la ciutat on visc del meu petit país diuen que hi haurà una ràdio que començarà a emetre al mes de setembre, tot i que l'alcalde havia dit que seria al gener. Una ràdio que donarà a concurs públic els seus serveis informatius, que ja em diran com es fa això, i la majoria de la programació serà externa. Hi ha coses del meu petit país que no m'agraden gens....

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones