diumenge, de març 23, 2008

Podeu fer el favor de baixar l'aire condicionat???!!!

És l'esport nacional de Malàisia. Sotmetre't a un canvi de temperatura brutal. Els encanta que et gelis minuts després que el teu cos hagi estat sotmès a altes i xafogoses temperatures. No entenc perquè cal posar a 12 o 14 graus, no exagero, els aires condicionats de tots els llocs tancats on ets. No hi hauria problema si a fora la temperatura fos més o menys igual. Però és que ben bé no és així. Entre el sol i la humitat el nostre cos està aguantant temperatures de sensació de 40 o 45 graus. Aquesta xafogor encara es nota més quan miro i em comenten que a casa nostra aquests dies fa una mica de fresqueta. Que fins i tot ahir va caure pedra i feia molt de fred al Maresme. I jo que aguanto molt més, o que m'agrada molt més, la fresqueta que la calor ja em veieu....aquí suant de valenti començant a gestar el conegut com a morenu paleta! Avui intentava pensar en el dia que vam sortir de Barcelona. Era l'endemà de les eleccions generals i mentalment em sembla llunyíssim! Crec que tots els qui som aquí ja ens comencem a moure una mica per inèrcia. Tenim el pilot automàtic posat des de fa alguns dies i això ens permet anar fent la feina, dia sí dia també, amb el 100% d'exigència. Avui que és el meu sant penso que ja vaig passar el meu aniversari, el nostre aniversari, lluny de casa. Llavors estava a la Xina. Ara toca Malàisia. Dimarts ja serem a casa. Quines ganes!

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones