dijous, de gener 12, 2006

Així qualsevol....

N'havia sentit molt a parlar però fins ahir no hi vaig posar els peus. Es tracta de "La Roca Village", on segur que la bona amiga Solsona hi ha estat més d'una vegada. Com us ho diria als que no sabeu de què va l'assumpte? És com una mena d'Eurodisney pels pijos; allà hi tenen concentrades les botigues de marques més conegudes, en una espècie de poblat.Arribes, aparques, voltes entre els pijos i és, si més no, divertit. Tal i com jo anava vestit m'allunyava bastant del prototipus de client: no duc mai xandall però ahir em va fer mandra canviar-me i me n'hi vaig anar així. Ara bé, el millor de tot són els preus. Passem comptes del que et pots arribar a comprar per un preu mòdic: Pantalons Levi's ( 30 eurus) , Sabates Camper (50 eurus), Pantalons Dockers ( 40 eurus), un polo Tommy Hilfigigigier ( no he sabut mai com s'escriu, 35 eurus) i una caçadora de qualsevol altra marca (120 eurus). Així que qui ho vulgui, gastant-se uns 250 eurus, pot sortir de la Roca del Vallès convertit en un neopijo. Abans ser pijo era molt més complicat. Recordo quan feia l'EGB que es van posar de moda uns jerseis d'una marca que es deia PRIVATA. Hi havia qui en tenia set o vuit i cada dia te n'ensenyava un de nou. Hi havia els que també portaven la imitació que posava PRIVATE o PIRATA. Mai vaig tenir cap PRIVATA d'aquests perquè, entre altres coses, tampoc m'agradaven gaire la veritat. Però els pijos eren els pijos i un que no ho era no hi podia arribar. Ara si vas a la Roca Village pots sortir fet un pijo, però no ens enganyem: només en sortiràs vestit igual. On aprendràs a parlar com ells, a comportar-te com ells, a ser com ells?. O sea....costarà més, no?

  • P.D: Jo he de confessar que també vaig sucumbir a la temptació de comprar-me alguna cosa en aquest Parc Temàtic de la pijeria. 18 eurus, 3 slips. Què us sembla?

7 Comments:

At 5:41 p. m., Blogger Elisabet said...

Poz sí Rodri... aquest cop no t'equivoques i sí que hi he estat més d'una vegada... i de dues!! jeje.

Ara, també he de dir que juraria que no hi he comprat mai res per a mi! En canvi veig que tu sí que hi has comprat... potser estàs entrant en un nou univers? o potser ja hi ets a dins? perquè, si no m'equivoco... has estudiat a una universitat privada oi??? jejeje...

 
At 6:54 p. m., Blogger Oriol Rodríguez said...

A una privada per nassos, ja que hi vaig anar a fer el segon cicle. Ara bé on m'he passat més anys va ser a la central, a la UB, eh!

 
At 10:42 p. m., Anonymous Anònim said...

Anar a una privada no significa res, jo hi he anat durant 8 anys i de moment enkara no porto perlitas i vaig a polos tommy!

 
At 9:09 p. m., Blogger ruth said...

elisabeth i oriol llegeixo regularment els vostres blogs. Deixeu-me algun comentari al meu some time si us va bé. (jo també sóc de la llull però he trepitjat la roca), te lo juro por mafalda

 
At 9:52 p. m., Blogger ruth said...

NO l'he trepitjada mai, la roca, volia dir

 
At 11:26 p. m., Blogger Oriol Rodríguez said...

Doncs és força divertit, vés-hi!

 
At 12:29 p. m., Anonymous Anònim said...

Jajajaja tic plorant del riure Oriol. La veritat q on es posi el mercadilluuu de Pla d'en Boet i els seus "Pirates" que se quite todo lo demás :P Jajajaja. Salutacions. COMELLA
http://guallavitoclub.blogia.com

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones