dimecres, de gener 04, 2006

Ja hi som!

Ja som al 2006 i amb aquest post estreno l'any. Un any en el qual ha començat la prohibició de poder fumar a gairebé tot arreu. Ja no es pot fumar a la feina, de fet a la meva abans tampoc es podia excepte en dos o tres miniespais, ni a moltíssims llocs on abans es fumava amb total llibertat. Molt bé, està molt bé que es respecti la llibertat dels no fumadors. Ho trobo perfecte, però no crec que una llei tan restrictiva sigui la millor opció. Jo sóc fumador ( no un assassí ) i quan algú em demana que apagui la cigarreta ho faig. Si vaig a algun bar, o anava, i fumant podia molestar a algú, i aquest m'ho comunicava, deixava de fumar. D'això se'n diu, crec, ser tolerant. Ara ja no podrem ser tolerants. Em sap greu. Avui anant al Mataró Parc ja no es podia fumar enlloc. Enlloc vol dir enlloc. Ni als cafès de la planta de dalt, la qual cosa vol dir que fer un cafè a qualsevol cafè de tota la superfície s'ha de fer sense cigarreta. Què voleu que us digui? Fa uns anys el Sergi Belbel va escriure "Després de la Pluja". Es tractava d'una obra ubicada en una empresa on estava prohibit fumar i els treballadors es reunien al terrat per fer-ho. Allà els empleats xerraven de tot i de res, filosofaven, s'estimaven, s'odiaven i es coneixien. Ara amb els fumadors passarà el mateix. El tema de la prohibició servirà per trobar-se amb un objectiu comú i de pas xerrar, intercanviar opinions, polemitzar i fins i tot, qui sap, per decidir que hem de deixar de fumar.

3 Comments:

At 5:14 p. m., Blogger ruth said...

Doncs jo treballo de periodista a Andorra. Si mai vols passar-te pel meu blog fes-ho, encantada! I la meva web www.ruthgumbau.com

 
At 11:00 p. m., Anonymous Anònim said...

no sé com pots ser tant intolerant oriol!

 
At 9:31 a. m., Anonymous Anònim said...

Ostres, doncs no sé què vols que et digui... a mi a la feina, hi havia un parell de 'tolerants' que ni treballant amb embarassades deixaven de fumar. I mira que els ho demanàvem... En fi, hi ha de tot a la vinya del Senyor.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones