dijous, de desembre 22, 2005

I a tu?

He passejat per la Riera aquest migdia i se'ls veia d'una hora lluny, ja que tenien una cara de felicitat que no podien amb ella. Són els nous agraciats amb el tercer premi de la loteria d'enguany. 50 mil eurus per dècim. No està gens malament i ho celebro per ells. Però fa ràbia, clar. Perquè també hauríem pogut ser tu o jo els agraciats i no ho hem estat pas. Em sembla perfecte que toqui la loteria a la gent que ho necessita, com el cas d'una dona que estava a punt de perdre el pis. Ara bé: em toca els collons que qui en surti beneficiat siguin notaris, amos de finques especuladores i d'altres. Potser és que el calb de l'anunci m'ha fet pagar un post que vaig fer sobre ell i m'ho ha tornat en forma de revenja. Però més d'un mataroní avui ens hem quedat amb una cara que déu n'hi do.....En fi: que hi hagi salut!
P.D: Per cert: entre el 0 a 3 de fa uns mesos, la grossa a Vic i el tercer premi a Mataró el boicot al cava ni es notarà....ens l'haurem begut tot aquí!

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones