dimecres, de desembre 21, 2005

No em toqueu el Peris!

No m'entusiasma la nova etapa d'El cor de la ciutat. Massa canvis, massa forçats i, de moment, les noves històries no m'enganxen gaire. Potser m'he perdut més de la meitat dels nous episodis i si encara la segueixo és per alguns personatges que em fan gràcia. Un d'ells és el Peris. El Pep Anton Muñoz aconsegueix fer un personatge molt proper i molt humà però, pobre, sembla que hagi trepitjat merda. Avui sense anar més lluny li ha agafat un altre infart i ja se sap que, al pas que va, acabarà fotent un pet. Home, no fotem! Al llarg dels mil i escaig episodis de la sèrie se li ha mort una filla, el seu fill ha estat a la presó, se li ha mort el cunyat, s'ha hagut de vendre el bar perquè el seu fill no tornés a la presó, ha tingut un infart.....i ara toca que en tingui un altre? Ja se sap que després de dinar i de fer el cafè a la majoria dels mortals ens costa molt no adormir-nos durant uns minuts...i ara foten el Peris a la UCI. No voleu dir que si el maten qui acabarà a la UCI no serà la mateixa sèrie?

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones