dissabte, de desembre 24, 2005

Bon Nadal!

Als que em llegiu. Als que no ho feu. Als que esteu al meu costat. Als que esteu lluny. Als que estimo. Als que m'estimeu. Als que ignoro. Als que m'ignoreu. Als que em patiu. Als que us pateixo. Als que governeu. Als que esteu a l'oposició. Als que rieu. Als que ploreu. Als que us ha tocat la loteria. Als que us ha fet ràbia que els toqués. Als que treballeu amb mi. Als que heu treballat amb mi. Als que us admiro. Als que m'admireu. Als baixos. Als alts. Als bonics. Als lletjos. Als intel·ligents. Als ignorants. Als desgraciats. Als feliços. Als catalans. Als ciutadans del món. Als ploraners. Als riallers. A tots els que no cito. A tots: QUE TINGUEU UN BON NADAL!

2 Comments:

At 7:05 p. m., Anonymous Anònim said...

Pq l'alegria no t'abandoni en aquests dies en què el cor se'ns fa més gran, tu tb estàs moooooolt guapo quan somrius...
Jejejejeje!
Au! Bones festes.
Un petó.
Betty.

 
At 3:05 p. m., Blogger Oriol Burgada said...

Ja veus que també te'ls tira a tu, eh!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones