dimarts, de gener 10, 2006

Les "Juanis"


Diuen que el director de cinema, Bigas Luna, les ha batejades amb aquest nom. Jo sempre els he dit quilles. A l'escola, l'institut o la universitat ( aquí ja difícilment) te n'acostumaves a trobar alguna. Avui l'Entre línies de TV3 ha fet un reportatge sobre elles. Sobre les quilles. El cas que he trobat més destacat era el d'una noia de 24 anys, amb un fill de 4, sense estudis i que treballava a una immobiliària. El seu somni: tenir la seva pròpia immobiliària. L'ensenyaven durant un moment del reportatge "medint" pisos. Ho poso entre cometes perquè es podia veure com la noia, amb tota la patxorra, observava un pis i deia, sense cap metre a les mans ni res: "eso debe medir unos 65 metros cuadrados". Què cony vol dir:"eso debe medir 65 metros cuadrados?". Ara entenc moltes coses. Si aquesta Juani medeix les superfícies dels pisos que hem de llogar, i per tant pagar un preu per aquest pis, anem bé. O anem encara més lluny: que les immobiliàries la contractin com a freelance. Que la Juani medeixi els pisos de 30 metres quadrats i per la seva patxorra digui que són tres cops més grans. Seguiran fent tots negoci.....

2 Comments:

At 9:44 p. m., Anonymous Anònim said...

Per cert m'ha impactat la hhstoria de la pallissa... i m'ha fet pena..:( k desgraciats!

 
At 3:18 p. m., Blogger Elisabet said...

jejeje...
També vaig veure aquest "entre línies" i em va cridar força l'atenció...

Em vaig quedar sobretot amb el moment en què la "juani" en qüestió li va demanar permís al seu fill de 4 anys per sortir de festa. Acte seguit, va explicar amb tota la barra i la patxorra que, tot i tenir un nen, a casa seva no li veien el pèl en tot el cap de setmana!!! pobres avis!!

És ben bé que pel món hi pots trobar de tot!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones