dimecres, de gener 25, 2006

Brokeback Mountain

La darrera pel·lícula d'Ang Lee és un pal. No tenia tal sensació d'avorriment en un cinema des que em van portar a veure Memorias de Africa quan tenia 9 anys. Tothom sempre m'ha dit que és una pel·lícula molt bonica, però mai m'he atrevit a tornar-la a veure. El cas és que "Brokeback Mountain" m'ha semblat una pel·lícula lenta, llarga i avorridíssima. I això que el tema central del film, l'amor impossible entre dos cowboys per culpa de la societat, dóna molt de sí. Però la pel·lícula és lenta, lentíssima, i fa que quan mires el rellotge i només han passat 25 minuts de film gairebé et desesperis. Diuen que guanyarà Òscars, que als Globus d'Or ha arrasat i que va camí de convertir-se en la pel·lícula de l'any però què voleu que us digui....Però no tot és dolent ja que al film sí que li veig una clara utilitat: tocar una mica els nassos a l'administració Bush i tots aquells que estan en contra de les parelles homosexuals. Només per això ja estic a favor d'aquesta pel·lícula. Ara bé: abans de tornar-la a veure m'empasso un Llorca-Ciutat de Múrcia.

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones