divendres, de gener 13, 2006

Cadenes...



Per tercer cop als darrers dies rebo el mateix mail: que vigili molt si vaig amb cotxe i me'n ve un pel sentit contrari amb els llums apagats. M'alerten que no l'he d'advertir pas que els du apagats perquè si ho faig em perseguirà i em voldrà fer mal. Si ho faig per l'autopista suposo que aquest cotxe, un cop estigui avisat, es convertirà immediatament en un helicòpter, creuarà la mitjana i també em perseguirà. O si vaig amb un cotxe que agafa els 200 quilòmetres per hora, a banda de la multa de la senyora Tura, el meu "enemic" propulsarà el motor del seu cotxe fins que m'enxampi. Curiós. Sempre hi ha l'alternativa que qui du els llums apagats sigui un jubilat de 80 anys al qual uns gamberrus li han trencat els fars. No se l'ha d'avisar tampoc perquè potser l'avi es converteix en un superheroi de l'espai, o una mena de Follet Tortuga, i també et vol fer mal. D'aquestes cadenes, ho sento molt, no me'n crec ni una. Ja fa temps que el meu correu, jo tinc hotmail, hauria d'estar tancat perquè el senyor John no sé què volia fer pagar a tothom pel servei. D'això ja en fa potser un parell o tres d'anys i, de moment, res de res. També hi havia una època en la qual, en teoria, no podia anar al cinema. Es veu que hi havia una banda perillosíssima de drogodependents que, els pobres, en comptes d'estar rehabilitant-se es dedicaven a deixar les xeringues i agulles amb què es drogaven als seients dels cinemes. De moment a les butaques dels cinemes he trobat crispetes, restes de begudes i xiclets enganxats però, per sort, ni cap agulla ni cap xeringa. Aquestes històries són molt fàcils de crear i escampar. Només te n'has de pensar una, reenviar-la a vint persones i esperar. Tard o d'hora et serà reenviada per algú. Per cert, si anant en cotxe teniu algun problema i heu de posar-vos l'armilla reflectant vigileu on ho feu. Es veu que en algunes comarques hi ha equips de futbol de segona regional sense pressupost que en busquen pels seus entrenaments. S'acosten i les roben. Ah! I vigileu també amb els cons que falten a les autopistes. Hi ha una banda de nans de jardí que els roben per fer-se cases!!

4 Comments:

At 9:08 p. m., Blogger ruth said...

Aquest mail, que també he rebut jo avui, és l'argument base d'una peli típica de terror adolescent ianqui que crec que es diu "leyendas utbanas" (no és molt original el títol).

El pitjor és que t'han xafat el final. :D

 
At 1:28 a. m., Anonymous Anònim said...

Aquests mails han d'anar directament a les escombraries... no sé com encara els llegeixes!!!

 
At 3:12 p. m., Anonymous Anònim said...

Avui, l'Oriol Abelló, s'ha inventat una d'aquestes històries de por

 
At 12:12 p. m., Anonymous Anònim said...

Jajajaja bonissim. Tens tota la rao Oriol :)
Comella
http://guallavitoclub.blogia.com

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones