dijous, de desembre 15, 2005

Boicot!

Comencen a sortir les xifres del sector del cava després del boicot que s'està fent des d'alguns llocs d'Espanya. Ha baixat, clar. És obvi que hi ha molt d'imbècil pel món i gent que confon les coses. Jo si m'hagués de dedicar a fer boicot als productes espanyols primer de tot hauria d'anar amb una lupa a comprar i no em dóna la gana. Després remenar estanteries i buscar productes que només fossin fets aquí o en d'altres llocs fora d'Espanya. És obvi que potser la factura pujaria el doble i que no sóc imbècil. Ja us dic també que una cosa és ser nacionalista i una altra de ben diferent és ser gilipolles. Tampoc deixaré de beure vi de la Rioja, menjar escopinyes gallegues o pernil ibèric només pel fet que provingui d'Espanya. Tampoc no puc ni vull fer boicot a Espanya, entre d'altres coses, perquè la meva sogra és andalusa, el meu avi era de Madrid, la meva àvia de Teruel i tinc coneguts repartits per tot el mapa. Però també és cert que cada cop ens ho posen més difícil. Molt difícil. Massa difícil.

2 Comments:

At 7:23 p. m., Anonymous Anònim said...

Home, i tan difícil treballant a Catalunya Ràdiu...

 
At 11:17 p. m., Blogger Oriol Rodríguez said...

Podries identificar-te. Més que res per rebatre't les coses cara a cara. D'altra banda, sigui qui siguis, m'agrada que entris: sempre em fas pujar les visites!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones