dimarts, de desembre 13, 2005

Supersticions

No sóc gens supersticiós, no ni poc, però avui que és dimarts i 13 ja m'he llevat amb la grua enduent-se'm el cotxe. Es veu que on l'havia deixat, tot i que estava permès i no hi havia res senyalitzat, havien de pintar. Què volen: fotre zona verda aquí també? La qüestió és que al final resulta que el cotxe sí que se l'ha endut la grua però no cap al dipòsit de vehicles sinó a un aparcament de sorra prop de la Ronda Cervantes, Cal Collut. És divertit aquest joc, m'ha agradat força. Pel Caga tió em demanaré una grua i aniré movent cotxes per la ciutat. Als de Can Maitanquis els deixaré a la Via Europa i els de Rocafonda a Cerdanyola. Veureu com riurem....

P.D: És dimarts 13 i aquesta tarda és el gran dia. Em toca anar a l'IKEA.

4 Comments:

At 10:28 p. m., Blogger Ramon Bassas said...

Segu que et sortirà més car l'Ikea que aquesta petita contribució al servei públic de repintada...

 
At 10:59 p. m., Blogger Oriol Rodríguez said...

Ramon em sembla perfecte repintar els carrers, asfaltar-los i canviar-los. Aguanto estoicament, quan em toca, el tall de carrers i vies públiques sense protestar. Ara bé, que s'enduguin el cotxe sense un previ avís no ho trobo acceptable. Més que res per l'ensurt de: 1- No trobar-lo i 2-Haver-me de cabrejar per pensar que la grua em cobraria la multa. I a l'IKEA si t'ho curres, tot i que no m'agradi anar-hi, pots trobar uns pastissets+cafè per 90 cèntims...més o menys el que m'he gastat aquest matí per localitzar on tenia el meu cotxet.

Salut!

 
At 11:47 p. m., Blogger Ramon Bassas said...

Ho lamento. Tens raó que haura estat millor advertir-ho (si vols, esbrino què ha passat). Ara, anar a l?Ikea per comprar una cosa de 90 cts. no és una victòria pírrica?

 
At 1:13 a. m., Blogger Oriol Rodríguez said...

Això dels 90 cèntims és el que ens vam gastar al bar. A l'IKEA en sí millor que no ho comenti!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones