dimarts, de gener 31, 2006

Rareses....

El pare blocaire em demana en una cadena de blocs que expliqui cinc rareses relatives a la meva persona. Això em porta a una reflexió: què són les rareses? Coses que sobresurten del que fan la majoria dels mortals? Fets extravagants? I si els rars són ells i no tu? Però bé en el fons tots som capaços de distingir coses dels altres que quan els tenim davant ens fan dir-los: "mira que ets estrany eh...". Doncs bé: aquí hi ha cinc rareses meves ( tampoc espereu res de l'altre món):

  • No puc adormir-me si els meus dos genolls estan en contacte. Mai ho he pogut suportar perquè em fa angúnia, amb la qual cosa si dormo de costat significa que he d'empescar-me-les perquè no contactin ( ja sigui ficant un tros de roba o el llençol mateix). Un drama, vaja.

  • No trepitjo mai les línies de les zones blaves. El perquè no me'l pregunteu. No ho faig, i punt.

  • Quan vaig sol caminant pel carrer tinc tendència a sumar els números de les matrícules dels cotxes fins que me'n queda un de sol ( no té gaire gràcia el joc, clar).

  • A la feina a l'hora de locutar necessito tenir a les mans qualsevol cosa: sigui bolígraf, un paper o una ampolla d'aigua.

  • La cinquena raresa la deixo a les mans dels que em coneixeu. Així, de pas, pugen els comentaris.

Toca continuar la cadena així que és l'hora de saber les rareses de l'Oriol Burgada, el José Spà, l'Elisabet Solsona, la Care Santos i la Núria Radó. A tots: sort!

5 Comments:

At 8:41 p. m., Blogger Care said...

Fet! Demà ho veureu.

 
At 11:34 p. m., Anonymous Anònim said...

Welche ist deine letzte Marotte? Ich kenne dich nicht :( juju

 
At 4:12 p. m., Anonymous Anònim said...

Lo de la zona blava molt bo ;)
Jo també faré la cadena, per mi emperò, es bo coneixes un mateix, encara que siguin les rareses. No? Salutacions desde Pla d'en Boet :)
COMELLA
http://guallavitoclub.blogia.com

 
At 8:48 p. m., Anonymous Anònim said...

Hey süße! du solltest deustch lernen und so konnten wir besser uns verstehen ne? muaks

 
At 9:27 p. m., Anonymous Anònim said...

Vaya amb l'alemany no hi ha per on agafar-lo aket idioma... m'hauria agradat estudiar-lo.. però massa xungo!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones