dimarts, de juliol 04, 2006

Cosetes.....

Davant de la insistència de molta gent que ja no em pregunta com em van les coses sinó que em pregunten com és que no actualitzo el bloc em veig mig obligat a fer-ho. D'entrada he d'explicar que he deixat de fumar. No és el primer cop que ho faig i espero que aquesta vegada no tornaré a fumar. M'agradava fumar, sí. Però tampoc aconseguia fumar els 3 o 4 cigarrets que durant el dia et vénen de gust. Així que deixant de fumar milloraré la meva salut i la dels que m'envolten, no m'ofegaré quan pugi escales, no faré pudor de tabac, estalviaré 1200 eurus anuals ( una pasta!). Tot són avantatges, vaja. Més coses: tinc una piga que m'han de treure a mitjans d'agost. No és cap novetat perque no és la primera ni l'última que em trauran. La culpa és del tipus de pell que tinc. Massa blanc, massa pigat. L'altre dia parlant-ne amb els meus pares els vaig donar la culpa a ells, mig en broma clar. Quan érem petits als estius ens duien a la platja 10 hores diàries durant tres setmanes. No és bo per la salut. Ens quedàvem a dinar amb les carmanyoles a les platges de la Costa Brava cada dia. També hi portàvem la iaia. I com que només hi havia un paraigües per protegir-nos del sol li tocava a ella. No es paraven a pensar a qui podia perjudicar més el sol: si a la iaia de 80 anys o al nen de 8 tot rosset i blanquet, que era jo. La solució quan arribàvem a casa era banyar-me amb Aftersun. Però les cremades que agafava a la pell quan era petit van ser durant una època antològiques. Per últim tinc una germana, de fet la única que tinc, que ha començat un nou negoci. Ella és biòloga amb doctorat inclòs però com que la ciència en aquest país diuen que està molt mal pagada ara es vol dedicar a vendre productes eròtics en les seves hores lliures ( no sé quines....). Ja la veig amb una maleta amunt i avall anant per les cases venent vibradors i preservatius de colors i gustos diferents. El problema el tindrà si no amaga bé els objectes per casa. Espero que el meu nebot no trobi algun vibrador amb forma de cuc, l'engegui i vegi que allò fa pessigolles i que si el posa a l'aigua es belluga. Més que res perquè després a veure qui li diu al nen de 3 anys que allò és una joguina sí, però no per ell.

3 Comments:

At 12:19 a. m., Blogger Elisabet said...

Només pel que he rigut llegint el post, ha valgut la pena insistir!
A veure quan fas el pròxim!!

 
At 10:29 a. m., Anonymous Anònim said...

De part de la germana-doctora-biòloga, també amb pell blanca i pigues amb hiperplàsia melanocítica moderada, que vendrà (futur) productes eròtics....m'alegro molt que hagis deixat de fumar! encara que ho hagi sabut a través del blog!!
Petons

 
At 1:09 a. m., Blogger Joan Salicru said...

A mi també m'ha fet gràcia aquest post de miscelània de la teva vida, jeje!
joan

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones