divendres, de maig 23, 2008

L'euríbor al 5%

Sí, s'ha enfilat fins el 5% i diuen que seguirà pujant amb pànic general inclòs. General? No! Segur que els qui tenen aquests iots no pensen ni en euríbor ni en òsties. Algú que es pot comprar un iot d'aquestes característiques segur que ha fet alguna cosa al llarg de la seva vida que no és legal. I no em refereixo al fet de fumar-se un porro, que a molts països encara és il.legal. O a pispar un xiclet de duro com fèiem quan anàvem a l'escola al quiosc de la cantonada. Em refereixo a una il.legalitat de les grosses. Sinó ja em direu com es pot tenir un iot de 70 o 80 metres de llarg, amb un pal més llarg ( en diuen màstil es veu) que la Torre Collserola i amb més habitacions a dins de les que té el millor hotel de Mataró. A Mònaco els rics rics competeixen en veure qui el té més gros ( el iot). I no sé si encara que estiguin rodejats de luxe, de diners i es faci gala de l'ostentació més ostentosa que es pot fer són gaire feliços. He observat gent a les cobertes d'alguns iots mirant simplement el temps com passa. I segur que els agafa un atac d'enveja sense precedents quan veuen que el seu iot no és el més gros de tots ni el que té més glamour. Jo que no tinc iot m'he plantejat aquests dies el fet d'anar a una platja propera i llogar un patí d'aquells que per 6 eurus l'hora pots anar mar endins. La llàstima és que aquí no en lloguen perquè es veu que amb el glamour això no és compatible. I si per llogar un patinet he d'anar fins a l'Escala o Sant Pere Pescador ja em quedaria una mica lluny la cosa....

1 Comments:

At 5:54 p. m., Anonymous Anònim said...

Estimat oriol...un pilot de F1 es pot permetre un iot, un futbolista es pot permetre un iot, un actor de Holliwod es pot permetre un iot...i segurament no han fet res il.legal.

No generalitzem!!

jo com tu, haure de conformarme amb un patinet a la barceloneta.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones