dimecres, de novembre 30, 2005

V.I.P. jo?

Avui és el meu primer dia de vacances i la veritat és que ja ni me'n recordava del que era fer-ne. I com que estic de vacances he pensat: 1- Aniràs a dinar fora ( i així ho he fet) i 2-..........et compraràs un cotxe nou. Evidentment la primera acció és força habitual i assequible. La segona passa poques vegades a la vida. Per primer cop en 29 anys em compro un cotxe, compartit amb l'Anna, però no deixa de ser el meu propi cotxe! Està clar que la idea ja feia dies que ens voltava pel cap perquè a mitjans de desembre l'Opel Corsa que fem servir ara s'acabarà ( és de rentingcar). I pagar 8000 eurus per un cotxe que té uns quants anys, que és el que ens demanen, evidentment que no ens feia gens el pes. Així que avui podem dir que ja tenim cotxe nou. Un altre OPEL i un altre Corsa però en aquest cas Silverline i ple d'accessoris la meitat dels quals en desconec la seva utilització (tot arribarà). El que m'anirà perfecte serà el GPS que té instal·lat. Més que res perquè de vegades per la feina em toca anar a llocs com Matadapera i apareixo a Sant Cugat del Vallès o, sense anar més lluny, ahir per anar a Montjuïc des de la ràdio vaig anar a parar a L'Hospitalet (és evident que el meu sentit de l'orientació és pèssim). Ara bé: per què serveixen unes "llantas" de no sé quin nom ha dit? Després d'una estona remenant el cotxe hem passat a negociar el preu, que es veu que això es negocia com si fos la subhasta del peix. Entre números i números han sortit les professions dels compradors: és a dir la de l'Anna i la meva. El venedor tenia penjada al seu despatx fotos dels seus, suposo, fills amb samarretes del Barça. I quan li he dit que era periodista esportiu ha fet cara de satisfet i ha sortit del despatx. No hem entès res. Al cap de 3 minuts ha tornat i ha dit: "us correspon el descompte VIP". I jo: "què?". "Sí, ha dit. Per ser periodista, actor o conegut, l'OPEL fa descompte". Jo ja buscava on era la càmera oculta però al final no l'he trobada i resulta que per ser VIP ens estalviem 300 eurus per la compra del cotxe. Quina gràcia....VIP jo? No! Però benvinguts 300 eurus estalviats!

1 Comments:

At 10:26 a. m., Blogger Elisabet said...

:o Ho dius de veritat que t'han fet descompte?? nen... considera't molt afortunat!!! jo em vaig comprar un corsa la primavera passada i ni déu em va fer descompte per ser periodista!!
Em sento estafada. :-(((

Ah... i si algun altre periodista vol comprar-se un cotxe... que sapigueu que a la Volkswagen també us faran descompte... (tampoc ho sabia quan em vaig comprar el cotxe!)

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones